Үндсэн агуулга руу шилжих
Хажуугийн самбар
Нүүр хуудас
Бүх хичээлүүд
Үндсэн сургалт
Үйлчилгээний соёл
Нэмэлт үйлчилгээний сургалт
Зөрчлийн сургалт
Дэлгэрэнгүй
Монгол (mn)
Монгол (mn)
English (en)
Нэвтрэх
Нүүр хуудас
Бүх хичээлүүд
Үндсэн сургалт
Үйлчилгээний соёл
Нэмэлт үйлчилгээний сургалт
Зөрчлийн сургалт
Хичээлүүд
Жолоочийн үндсэн сургалт
Level 1 – Аялал эхлэх үед
Хичээл 3. Тээврийн хэрэгслийн бүрэн бүтэн байдал болон бусад шаардалага (үзлэг, техникийн стандарт, цэвэр байдал)
Хичээл 3. Тээврийн хэрэгслийн бүрэн бүтэн байдал болон бусад шаардалага (үзлэг, техникийн стандарт, цэвэр байдал)
Курсын ангилал
Жолоочийн үндсэн сургалт
Жолоочийн үндсэн сургалт / Level 1 – Аялал эхлэх үед
Жолоочийн үндсэн сургалт / Level 1 – Аялал эхлэх үед / Хичээл 1. Жолоочийн бүртгэл, баримт бичгийн шаардлага
Жолоочийн үндсэн сургалт / Level 1 – Аялал эхлэх үед / Хичээл 2. Апп ашиглах анхан шат (суулгах, нэвтрэх, аялал эхлүүлэх)
Жолоочийн үндсэн сургалт / Level 1 – Аялал эхлэх үед / Хичээл 3. Тээврийн хэрэгслийн бүрэн бүтэн байдал болон бусад шаардалага (үзлэг, техникийн стандарт, цэвэр байдал)
Жолоочийн үндсэн сургалт / Level 1 – Аялал эхлэх үед / Хичээл 4. Үйлчилгээний журам, нөхцөл (UBCab-ийн стандарт, дүрэм)
Жолоочийн үндсэн сургалт / Level 1 – Аялал эхлэх үед / Хичээл 5. Кредит – системийн үндсэн ойлголт
Жолоочийн үндсэн сургалт / Level 2 – Аяллын явцад
Жолоочийн үндсэн сургалт / Level 2 – Аяллын явцад / Хичээл 7. Ёс зүй, харилцааны соёл (харилцах стандарт, хувийн соёл, гомдлоос сэргийлэх)
Жолоочийн үндсэн сургалт / Level 2 – Аяллын явцад / Хичээл 6. Апп ашиглах бүрэн заавар (зам сонголт, төлбөрийн горим, аяллын удирдлага)
Жолоочийн үндсэн сургалт / Level 2 – Аяллын явцад / Хичээл 8. Аюулгүй ажиллагаа (замын хөдөлгөөний дүрэм, жолоодлогын зөв дадал)
Жолоочийн үндсэн сургалт / Level 2 – Аяллын явцад / Хичээл 9. Анхан тусламж (ослын үед авах арга хэмжээ)
Жолоочийн үндсэн сургалт / Level 2 – Аяллын явцад / Хичээл 15. Санал гомдол, зөрчил шийдвэрлэлт (албан ёсны систем, шийдвэрлэх дараалал)
Жолоочийн үндсэн сургалт / Level 3 – Аялал дуусах үед
Жолоочийн үндсэн сургалт / Level 3 – Аялал дуусах үед / Хичээл 10. Хэтэвч – Cabpay ба цахим төлбөрийн хэрэглээ
Жолоочийн үндсэн сургалт / Level 3 – Аялал дуусах үед / Хичээл 11. Шимтгэл – журам ба тооцоолол
Жолоочийн үндсэн сургалт / Level 3 – Аялал дуусах үед / Хичээл 12. Үнэлгээний систем
Жолоочийн үндсэн сургалт / Level 3 – Аялал дуусах үед / Хичээл 13. Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж (санал асуулга, үйлчилгээний арга)
Жолоочийн үндсэн сургалт / Level 3 – Аялал дуусах үед / Хичээл 14. Ибаримт, Татвар, хууль зүйн мэдлэг (жолоочийн үүрэг, хууль эрх зүй)
Жолоочийн үйлчилгээний соёл
Жолоочийн үйлчилгээний соёл / Level 4 – UBCab Экосистем
Жолоочийн үйлчилгээний соёл / Level 4 – UBCab Экосистем / Хичээл 16. Жолоочийн цол, урамшууллын систем
Жолоочийн үйлчилгээний соёл / Level 4 – UBCab Экосистем / Хичээл 17. Нэмэлт үйлчилгээ (Black, Comfort гэх мэт)
Жолоочийн үйлчилгээний соёл / Level 4 – UBCab Экосистем / Хичээл 18. Hub үйлчилгээ (угаалга, автомашины үйлчилгээний цэгүүд)
Жолоочийн үйлчилгээний соёл / Level 4 – UBCab Экосистем / Хичээл 19. Бригадын зохион байгуулалт (жолоочдын бүлэг, хамтын ажиллагаа)
Жолоочийн үйлчилгээний соёл / Level 5 – UBCab Benefits
Жолоочийн үйлчилгээний соёл / Level 5 – UBCab Benefits / Хичээл 20. Стандарт такси, шар дугаар авах
Жолоочийн үйлчилгээний соёл / Level 5 – UBCab Benefits / Хичээл 24. Даатгал (Мөнх, Амарди – үйлчилгээтэй холбоотой)
Жолоочийн үйлчилгээний соёл / Level 5 – UBCab Benefits / Хичээл 21. UBCab Кредит ХЗХ (хадгаламж, зээлийн үйлчилгээ)
Жолоочийн үйлчилгээний соёл / Level 5 – UBCab Benefits / Хичээл 22. Cabpay /цахим хэтэвч/
Жолоочийн үйлчилгээний соёл / Level 5 – UBCab Benefits / Хичээл 23. UBCab Lease (автомашин лизинг, зээлийн үйлчилгээ)
Жолоочийн нэмэлт үйлчилгээний сургалт
Жолоочийн зөрчлийн сургалт
Хичээлийг хайх
Хичээлийг хайх